Ebba gillar...

När Pernilla är trött, hon verkligen hatar mig och det är asroligt x)
Jag: Pernilla kolla på min gay tomte jag gjort åt dig!! (Det finns julpynt i hennes rum som hon fått och jag hade tråkigt)
Julia: Hihi..
Pernilla: Jag skiter i din dumma tomte, jag hatar glitter!
Jag: Men det är ju fint....
Pernilla: Men nej, Ebba kom inte närmre då kommer jag få glitter på sängen, håll dig över papperskorgen!!
Jag går skamset till papperskorgen och fortsätter med min gaylord tomte medans Julia och Pernilla sitter och kollar på Stardust (äckel) filmen...
Man måste ju se baksidan också

Kommentarer
Postat av: djävulen

hahahahahah bebbe avgudar din gaylord santa, fyi

2009-12-21 @ 22:34:37
URL: http://pernillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0