Eh... vänta, sa ni att det var vinterskor..?

När det är dags för vinter och då plockar man såklart fram vinterskorna :) Den här vintern har jag Uggz och de ska ju verkligen framstå som vinterskor, men jag säger bara en sak: Hell no!! De är lika mycket vinterskor som Pernilla är en positiv mutation (internt som fan). De blir blöta på en gång när man går i snön och man halkar hela tiden! Det är faktiskt inte trevligt att gå runt med en stor rund blöt fläck på rumpan i skolan.. Det enda som gör att de kan jämföras med vintern är att de ser ut som vinterskor och är varma, och med varma menar jag innan de blir blöta. 

 
Btw mina skor kommer inte från Din sko x)


Kommentarer
Postat av: pernillo

man ska ha emu uggs!

2009-12-17 @ 21:32:12
URL: http://pernillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0