..

Ja, vad säger man när man sitter i ett rött läskigt stort hus mitt på smålands gräns , utaanför "byn"? Haha den dära "byn" är rolig och samtidigt asweird.. Pernilla och julia kommer särkert vilja joina dem och bo där i varsitt radhus när jag berättat varför x)

Iaf den dära "byn" är det typ som en jävla dokusåpa som vill ha och skapar drama.. T.ex. så snackar alla i byn skit om allt och alla, och speciellt drabbade är de som bor utan för den, som oss... Asså, dem är snälla men på en del personer märker man att man ska passa sig typ och det känns som man måste tänka på sitt rykte?! haha..  Därför ber mamma mig att uppföra mig hela tiden, det känns som typ Desperate housewives eller i Lönneberga där man måste ha disciplin och sånt... 
Och ni kanske vill veta hur vi vet det här? Jo,  "byn" har en spricka.. som berättar info till oss x) Men det är aldrig om oss som tur och det har det aldrig varit. Men man vet alltid vem personen är som de "snackar" om ;)


Kommentarer
Postat av: Jag

hahahahaha så var det på min gamla gata, fast där va det gubbarna som var desparate :D

2009-12-29 @ 00:50:08
Postat av: ebba

vem är du? ^^

2009-12-29 @ 19:56:42
URL: http://ebbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

we likaa

2009-12-30 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0