Första julklappen klar!

Haha , nu jävlar Pernilla ska du få ditt inlägg du tjatat om!

Du ska ju få din julklapp imorn för vi kommer ju inte ses mer innan jul antar jag :P men nu får du iaf veta lite om din julklapp som du dreglat över.. Kolla vad fin den är också... :)



Ingen om du vara en positiv eller negativ mutation veta,
men med denna gåva jag dig kan reta
så nu kan du efter den bästa julklappen sluta leta! x)

Du min julklapp kommer gilla..
men det betyder inte att du får pilla!

De komma i 5 kr styck
alltså lika billigt som ditt intryck
jag hoppas det är sista gången du faller för grupptryck
ty enligt maud din enda synd är spritdryck
haha jag måste se ditt ansiktsutryck!!!! x)

(vet att jag suger på att rimma, men men man är ju tvungen...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0