haha wtf?!

De här snubbarna : http://urkhole.blogg.se/ är helt ... jag vet inte ens hur jag ska beskriva det.. x) De fantiserar hur det skulle va att ha en flickvän och jämför sedan det med sin mamma säger bara ett ord: EUU!! Inavel är inte min grej! Eller någons grej! Bara amishfolket som fjärilsgöran 58 gånger sagt på biologin =)
Sedan skriver de om kärnvapen, hittar på svar från "kändisar", helt random inlägg om Trollhättan och sedan undrar de om någon har lite skägg till salu... va fan?! Missa fan inte heller historien om Putte och makrillen längre ner på sidan heller!!

Vad säger du Pernillo vill du göra en blogg som är helt random och weird och skrämma vettet ur alla som vi känner som du ville?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är lätt på, vi måste bara snacka med Olof också,han verkar gilla udda saker. Skulle inte bli förvånad om han va med på original sidan...

2009-12-19 @ 11:12:27
URL: http://pernillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0