It´s wednesday

Försöker just nu att plugga till biologin, men jag orkar inte ! Gissa varför? Jo, därför att jag är skithungrig och mamma lagar mat just nu , fiskbullar :) ok, jag vet att jag är fett weird som gillar det ,men det är ju så jävla gott och också nyttigt !!

Pernilla har också skaffat blogg nu : http://www.pernillo.blogg.se/ Väldigt bra namn :D och du måste bli frisk, för vad vore doris lektioner utan ditt skratt och facebook utan dina kommentarer? Du måste bli bättre! Läs så fattar du vad jag pratar om


Vet att du kmr bli jävligt sur för att jag lägger ut den här , förlåt!! x)


Kommentarer
Postat av: Pernillo

wtf?! jag ser ju fett seriös ut också xD

2009-12-09 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0