Är Pernilla en positiv eller negativ mutation?

  1. Fan, är sur på Pernilla och vet inte ens varför och vet att du känner samma sak för mig.. x) Så nu ska jag tänka över fördelarna och nackdelar över dig din apa!



    1. Du är rolig att fota på min mobil
  2. Du får skällen när vi pratar på lektionerna
  3. Du ger mig stift när jag behöver på matten
  4. Du väntar på mig fast jag äter segt segt segt...
  5. Du har förlängt mitt liv med några år för du gett mig något att skratta med (åt)
  6. Du är smart ibland
  7. Det är roligt när du får ADHD
  8. Du tar helst samma buss som mig (A)
  9. Det är roligt att du blir kallad "emohora" och "elevhemmets hora"
  10. Att ha någon som jag både är smartare och starkare än :)
  11. Att du ger mig tuggummi precis varenda dag , fast nu har du slutat med det.. 
  12. Att lärarna har någon att mobba =)
  13. Någon som har min humor typ...



1. Du har fobi mot hårstrån
2. Du gillar helst inte att dela med dig och när du väl gör det måste man förhandla med pengar!!
3. Du slåss
4. Sen när man slår tillbaka börjar du gråta
5. Du är snål
6. Du är envis
7. Du kallar mig för fjortizwww
8. Du frågar mig saker och när jag inte fattar pratar du med mig som om jag saknar IQ!!
9. Att du har slutat att ge mig tuggummi!!
10. Du har en gnällröst
11. Du klagar och tjatar!!!
12. Att jag inte kan komma på några fler nackdelar

Mohaha! Pernillo jag sa ju att jag skulle hämnas!! ^^


Kommentarer
Postat av: lövbiffen

hahahha xD jag skrattar seriöst så mycket att jag gråter. fan vad du måste älska mig..

2009-11-25 @ 16:56:47
Postat av: lövbiffen

jag fattar inte, hur kan gnällrösten va en negativ mutation? positiv som fan!

2009-11-26 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0