Orkade inte blogga i helgen..

Var iaf med Sandra, Mattias och Viktor i fredags och vi hyrde två "skräckfilmer" . Den ena var precis som Saw så det var inget nytt precis ;) Den andra handlade inte heller om något speciellt, det var bara tre killar som gick runt och dödade zombisar med golfklubbor och massa saker ... så vi stängde av den efter kanske en halvtimme :P

Igår så var jag och Sandra på Horse show, as bra! :) Mycket bättre än förra året också, bilder kommer sen. Sitter nu och är skittrött eftersom det är söndag som jag hatar och har mycket att plugga!! :( Aja, får skylla mig själv att jag valde naturvetenskap .... 

Under själva showen var det också en kille som sjöng och som bliuvit upptäckt av Anders Bagge tydligen och hans låt gick på reklamen där typ fem miljoner gånger så man har hans låt kvar i huvet.. Han sjöng faktiskt ganska bra live också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0