Småland

Ja här sitter man ensam i det stora huset för mina föräldrar dragit in till den såkallade "stan" :P snart är det mörkt oh det enda jag kan göra är att kolla på tv, sitta vid datan och leka med "lilla" hunden. Ikväll ska vi iaf dra in till "stan" och äta där men först ska pappa jobba lite mer med köket för vi bygger om där.
Kommer ihåg att när jag var mindre tyckte jag att det här huset var jätteläskigt för det är över 100 år gammalt , typ vår granne som är 60, hennes mormor växte upp här så nu kanske ni förstår vad jag menar ;)    
       

IDAG: Slappdag  


Hampus :)


Nu ska jag och mamma dra ut med hunden så herå!                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0