Hata facebook?

Jag var som vanligt inne på fejjan (jag är inte fjortis lovar) och skulle gå in på någon aktivitet eller sak, när en helt ny sida helt plötsligt tog över som hade "SKYDDA DIN DATA MOT VIRUS!" skrivet stort över hela sidan och sedan sökte den och hittade en massa spionprogram som försökte komma åt min data?! Den såg ut att vara skapad för Vista  så jag installerade hem det, men när jag tänker  efter nu så var det nog någon som hade skapat ett program med bilder för att fejka Vista och lura Vista användarna att det är ett annat säkerhetsprogram t.ex. innan man godkänner något så står det tillåt och tillåt inte och eftersom det kom upp en massa sånna så tröck jag tillåt inte på en del fönster och efter tag insåg jag att det bara var en bild som om man tryckte på den så kom man till en ny sida?!
Sen helt plötsligt så hittade jag den här länken : http://www.nordichardware.se/nyhet,16707.html och gissa vad den handlar om? Jo, läs själva så förstår ni -.-

Kommentarer
Postat av: Ronjis

men lilla ebbsan du behöver ju inte vara fjortis för att du e medlem på fb xD

2009-11-07 @ 13:17:38
Postat av: Ebba

haha x) men alla vet att ingen kan bli mindre fjortis än dig :O

2009-11-15 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0