Kom nyss hem

Hann inte blogga igår eftersom att jag drog på bio i Söder med A:et och MK. Vi såg "Inglorious basterds" och den var asbra! Den kunde va lite äcklig ibland, men den var asrolig också, en ganska konstig blandning av komedi och andra världskriget beskrivs den och det stämde verkligen :)

Efter det var vi med några av A:ets kompisar och gick till donken i något ställe jag aldrig varit förr :P
Efter en taxi från Slussen så var vi hemma vid 2 hos A:et där jag och MK sov över. Dem vaknade sen vid typ 9 medans jag sov till 11, haha stackars dem :) Sen vid 12 åkte vi in till stan och letade efter massa saker vi var tvungna att köpa, men vi hittade inte så mycket.

Just nu är jag skithungrig och måste äta något snart annars dör jag! Men jag måste gå ut med hunden först och sen måste jag laga maten själv eftersom det bara är jag hemma -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0