Tisdag

Vaknade först vid 8-tiden av att en telefonförsäljare ringde:

- Hej det är ebba....
-Hej!! Jag ringer från (nåt) och jag undrar om jag kommit hem till holmbergs?
-Ja....
-(KLICK) Hon la på i örat på mig?! Weird?

Sen vaknade jag vid 12-tiden igen av att min kompis A:et ringde och sa att vi kunde göra något idag :) Men hon har inga lov så hon går i skolan medans jag har chill höstlov ;) Vi ska iaf mötas ikväll senare och gå på bio, men vi venne vilken film än :/ Helst skulle jag vilja se den dära "Final Destination" som är en skräckfilm i 3D, men den har ju slutat gå :/ Eller nya twilight :D men den börjar inte förrän 19 november.... Livet är svårt ibland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0