Tycker synd om er som ska till Australien



Som treåring gjorde jag en väldigt osmart sak- jag smög in i köket utan att mina föräldrar visste medans de satt och kollade på "Hajen". Usch! Jag skulle nästan göra vad som helst för att göra det ogjort för jag kan inte simma i mörka sjöar eller jo jag kan simma i dem men det är något jag avskyr och jag kan inte simma på djupt vatten.. Som liten var jag rädd för stora pooler och som ännu mindre alltså dagen efter jag sett filmen vågade jag inte ens bada i badkaret så det är ingen fil jag rekommenderar som barnfilm.
Att bada utomlands är inte heller min grej, jag håller mig till pooler i det fallet ;) Tänk om man är ute och simmar långt ute och ser helt plötsligt hur en stor röd käft med fem miljoner huggtänder och svarta onda ögon atttackerar en, det är det värsta jag skulle kunna tänka mig ! Och ont måste det ju också göra, det är inte precis så att man dör snabbt, nej man får lida sakta och blöda så att ännu fler hajar (som kan känna blodlukten på 1 km) kan komma och också ta en smakbit. Nej, havet är inte inget för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0