Bloggtorka! Indeed...

Har inte orkat/inte haft tillgång till internet, men har hunnit göra mycket på de senaste dagarna : ) Så jag orkar inte skriva allt , men kan säga allt jag kmr ihåg:
  • Shoppat som in i helvete!
  • Varit på Universal studios of Japan
  • Ätit svullfrukost varenda dag (antingen amerikanska pannkakor med vääldigt mycket sirap eller toast med väääldigt mycket marmelad) HEJ DIABETES
  • Åkt en av världens högsta pariserhjul och som dessutom redan låg på en skyskrapa, jag har övervunnit min höjdrädsla!
  • Besökt mycket tempel (Jag kommer vara religiös när jag kmr hem)
  • Sett att det finns ett helt program om reklam och en del skådespelare i reklamer blir tydligen skitkända?
  • Varit på stadens högsta berg
  • ÄTIT
  • Åkt Shinkansen (en av världens snabbaste tåg, typ 350 km/h) till Tokyo
  • Varit i Tokyo tower (Väldigt högt)
Imorgon bär det av till Sony building !! och något museum..
-

Tokyo tower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0