I miss you Sandra Paulina Manners !

Saknar tillbaka till den där gamla tiden, när det bara var vi två. Skäms fan för vår fjortisperiod, men vi hade fan skitkul. Haha, jag kommer fortfarande ihåg den gången vi blev jagade av kossor på mitt landställe eller när vi var på Ölands djurpark och skrek som in i helvete på den där karusellen. Dock mötte vi två idioter, men det förtränger vi x). Jag saknar hur vi tog för givet att vi skulle göra något varje helg och hur den som vaknade först alltid ringde till den andra. Du kommer alltid att vara den bästa vän jag någonsin haft <3

Kommentarer
Postat av: sandra

kommer aldrig glömma hjärtat <3

tiderna kommer tillbaka gumman, de har bara varit mycket nu! älskar dig oavsätt och de vet du <333333333

2010-04-21 @ 22:02:58
URL: http://sandramanners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0