It´s thursday

Sitter här framför datan och känner mig uppsvullen+ ont i magen + lite illamående eftersom att mitt mellanmål och middag bestod av : Donken+ McFlurry + Stor Chai Latte , jag är sååå mätt.
Iaf så drog jag, Julia, Emma, Hanna och Klara till Farsta C efter skolan. Tyvärr handlade jag inte allt jag tänkte eftersom att pengarna inte räckte till. Trodde att jag kunde växla mina yen från Japan till kronor, men nej de tog bara emot sedlar och inte mynt. Och jag hade väldigt mycket mynt och nästan alla var 50 kr var.. I hate FOREX! Men fick iaf med mig lite saker hem ;)
Bikini från H&M + Sminkborttagningsmedel NIVEA
-
Man ser inte vad som står tyvärr, men kom in i en asrolig affär x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0