It´s tuesday

Dagen inleddes med ångest för idrottslektionen. Det skulle vara livräddning och jag trodde vi skulle rädda en sån där docka som väger mer än mig. Alltså kommer jag drunka och jag föredrar att dö på ett bra sätt som att typ hoppa framför någon och skydda den och kanske få en kula i mig, haha det där lät fel. Men hur lame skulle det inte va om mamma typ skulle berätta för släkten:
-Ja, nu är det så att Ebba är död
-Men gud, vad hände *tårar*
-Ehh... Hon skulle rädda en annan person *host*
-Hon dog iaf på ett värdigt sätt... Vem räddade hon?
-Ehh.. Hon räddade en plastdocka..
-HAHAHA
Lovar så skulle det se ut..



Kommentarer
Postat av: MK

HAHA LOL

2010-04-29 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0