It´s wednesday

Efter världens längsta dag i skolan, var det äntligen dags för ridning!! Jag fick Mistel för första gången och det gick asbra : ) Vi övade på att ställa in vid den öppna delen av volterna, kul kul ;) Skulle egentligen hyrt en häst för något år sen och jag var jättenära att få ta med mig den underbara Cassandra hem, men så hör vi av oss till stallet som inte hade ringt tillbaka för en vecka sen.. De sa att platsen var reserverad för mig och allt skulle vara klart, men helt plötsligt har en tjej som känner familjen som äger stallet, fått min plats. Idiot! Det värsta var att hon som fick platsen, hennes häst var halt så hon hade inte sin ponny där ens de första månaderna. Boxplatsen var bara tom i månader utan att någon använde den. JAG KUNDE FÅTT DEN, gahh blir så suur.
-
Mistel
-
Och gissa vad jag ska äta nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0