Valborg!

Vanligen brukar min syrra kasta ut oss från huset och grilla med sina kompisar, även fast honn inte bor hemma. Men i år var hon väldigt snäll och bjöd in oss.. till vårt eget hus... Aja, med det det menar jag att jag väntar på årets första grillning, mums.. Efter det ska jag dra till Rudan med mupparna Sandra och Mattias, så får vi se vad som händer där : )
Vad ska ni göra på valborg? : )


Bild från i onsdags när vi var på riksmuséet på föreläsning med vår biologilärare/fjärilsälskare. De som pratade var han Pär från vädret, ni vet han med rockfrillan? Och en domedagskomiker/ koldioxid-bantare/ artist med roliga sånger/visor.. Det enda jag kommer ihåg är typ att en elmoppe de skulle resa ut med i Europa först i världen, drog mindre än en brödrost?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0