Flugorna tar över huset -.-

Har inte bloggat på länge, men det kanske är för att min oskyldiga data har blivit beslagtagen av två Starcraft-nördar.. Är som sagt kvar här på landstället, men kommer hem imorn :D Just nu sitter jag ensam i ett 150 år gammalt hus, isolerad från mänskligheten (om det ens finns en sån här) på övervåningen. Det är inte okej att det är en gammal gungstol bakom mig, om den rör på sig sticker jag! Eller hoppar ut genom fönstret..
Skit, kollade till vänster och vad sitter där om inte en spegel! Måste tacka den här personen som har konstruerat ett spökhus.
-
Det enda tecken på liv här ute är traktorn som kör ute på ängen och alla miljarder flugor. Jag skojar inte, det är så himla mycket flugor! Om man sitter still blir man helt täckt av flugor! Mhmmm... Om man låter dem sitta kvar ett tag kanske man blir Flugkvinnan, det skulle inte va så dumt! Synd att man inte orkar gå nerför trappan och hämta mobilen och ta kort på fluginvationen!
Åh, ett till tecken på liv! En bil körde förbi! Ett mirakel!
´
Bodystore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0