Fobier

Sitter vid datan, ska fixa mig snart (och då menar jag om 3 timmar) för jag, Emma, Hanna, Klara, Julia och kanske Camilla ska till Pernillo för maaaat :D Älska mat! Elin tipsade mig om ett program om barn som hade fobi mot mat. En tjej åt choklad hela tiden, en annan åt välling hela tiden. Då har jag en fråga: Hur orkar dem överleva utan maaat?!

Venne om jag ska avslöja mina fobier... Äsch, jag gör det iaf... Här kommer det: Jag är rädd för att bada i vatten upp till magen eller djupare eftersom jag har världens fobi mot hajar.. Det går absolut inte att bada i skugga heller.. Anledning? Såg Hajen när jag var 3-4 år. Här är ett tips: Ha koll på era barn 24/7 så att dem inte smyger upp mitt i natten och kollar på tv! Det har inte växt bort någonting! T.ex. för några månader sen när jag badade i ett simhus och på väggen sitter det en bild på en haj.. Simmade jag så fort jag kunde till det grunda hela tiden? JA!
Fast som tur varierar det från gång till gång! Men tänk om du är ute och simmar någon gång och det sista du ser i ditt liv är ett par kolsvarta ögon på väg mot dig med en stor käft som kommit lastat?Den här bilden fick jag tvinga mig själv att söka på, fyfan vad den är äcklig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0