Problem!

Vaknade halv två idag NAJS.. Får panik! Varför vaknar jag inte tidigt som alla andra duktiga tonåringar? Fick jag inte vakna upp tidigt-genen eller vad är det som händer?
Jag tror att någon straffar mig idag: Dåligt väder, ont i huvudet, ingen som kan göra nåt, inget bra på tv och slutligen min lust att göra nåt har försvunnit. Måste leta rätt på den! Den kanske ligger under soffan? Ska kolla!
Eftersom det inte fanns mer att kolla på när man vaknade mer än Lotta på Bråkmakargatan (JA JAG ÄR EN ASTRID LINDGREN NÖRD!) så undrar jag om alla också blir überpigga som mig efter att ha kollat på sånt? Var väldigt nära på att bege mig ut på en joggingtur, men sen såg jag vingummin ligga på soffbordet. Så nu sitter jag här framför tv:en och äter (Ja, vad tror ni?)




Kommentarer
Postat av: NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

finalisten från dagens blogg är uppe, är det du? kika in för att kolla! :d

2010-08-21 @ 16:46:49
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0