BLÄÄ

Jag vet inte vad det är med mig!! Är hungrig hela tiden :S Och NEJ JULIA JAG ÄR INTE GRAVID SOM DU TRODDE!
Typ en halvtimme efter jag ätit, är jag hungrig igen... Det här är jättejobbigt. T.ex. som nu när jag åt för 20 min sen, blev jag hungrig nu igen! Tränar ingenting så jag gör inte precis av med maten ...

AHH!! Hjälp, googlade och kom från till magkatarr, nejjjjjjj! Alla symptom stämmer:

  • smärta eller obehag i övre delen av magen (har trott att det varit håll och varit så i 2 dar nu...)
  • tidig mättnadskänsla när du äter
  • hungersugningar i magtrakten
Ska gå till vårdcentralen imorn, det här är inte bra...
Haha , såg nu att man får det om man äter för fet mat, hmmmmmm.. Det har jag inte gjort...? Jag har ätit fullkornspasta varenda dag! Host..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0