Deprimerad !

Känner mig så insnöad just nu! Går inte att plugga mer för det ryker redan ur öronen, men samtidigt har jag inte lärt mig mer än innan jag började... Jag kommer få IG på nästa prov igen! Hittils, alltså bara på den här terminen har jag skrivit minst 3 IG-prov! I grundskolan skrev jag aldrig ett G-prov! Förstår ni hur dålig jag känner mig?! Som t.ex. på spanskan: Vem var den enda som fick IG på provet? Jag ger er en ledtråd: Namnen börjat på E och slutar på bba...
BLÄÄÄ, vill bara sjunka ner till när man var 5 år. Man vaknade lycklig, var kompis med alla och alla bodde nära... Livet var ju typ som en jävla saga.


Skitliten och bekymmerslös. Prinsess/blomklänning och cryface på, precis som det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0