Jag vill inte bo i Vendelsö...

Igår gick det en gubbe med mörka kläder mitt på gatan och kollade sig runt skitmycket. Först trodde jag att han kanske var rädd och sånt och kollade sig om. Men sen så såg jag och Elin att han kollade in i andras fönster och troligtvis letade efter tomma hus. Sen så stiirrade han på mitt köksfönster och när han såg att vi kollade på honom också, stannade han mitt på gatan och stirrade på oss med en skitobehaglig blick. Han var smal och skitläskig. Men han gick som tur vidare sen och fortsatte stirra in i folks fönster. Sen gick han uppför en backe bredvid mn granne, men saken är att de enda som bor där är en familj med barn i min ålder typ. Och då antar jag att pappan är runt 40-55 men den här killen såg ut at vara runt 30 . Efter en stund att han gått upp är,så kommer det en lös hund från det hållet. Först tänkte vi att han kanske letade efter sin hund, men tro mig han skulle sett den om den gick på samma väg som honom. Och ingen letade efter hunden på minst en halvtimme, han kom inte heller ner. Huset som han gick till tändes aldrig heller och man tänder ju när man går in i ett hus som är mörkt och om man BOR där. Sen satte min grannes lampa som tänds av rörelse igång och då var det riktigt  läskigt.. Så fega som Elin och jag var, helt ensamna i mitt hus så sov vi över hos Elin istället, då kunde jag iaf sova :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0