Mhm.. nr. 2

Fick en till genitanke idag och det är väldigt vanligt tro mig ;) iaf så kom jag att tänka på att tonåringar i medeltidsfilmer aldrig har finnar! Det är ju skitkonstigt , de kan ha äckliga gamla gummor och gubbar och äckel uteliggare, men inga finniga tonåringar, mhm.. kan det vara så att tonåringar inte hade finnar på medeltiden eller så är finniga tonåringar helt enkelt för fula för tv?? sen så står det ju på den där finnmedel-reklamen att finnar är ett tecken på alla föroreningar i luften typ, det låter ju helt idiotiskt men är det sant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vid såna här tillfällen önskar jag att du vore här..

SÅ JAG KUNDE SLÅ DIG!

2010-02-04 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0