PROV = INGET BLOGGANDE

Shit råkade radera inlägget som jag nyss skrev så är skitsur på mig själv!!
-
Har tre prov den här veckan så jag orkar inte blogga, men tänkte ändra lite på det idag : ) Kanske inte det smartaste eftersom jag både har spanska- och kemiprov imorn.. Men men det förtränger, det är jag VÄLDIGT bra på ;)
-
Iaf så har jag fått världens bästa idé! Eftersom de flesta som jag känner brukar uppfatta mig som "blond" eller rättare sagt kinderägg med apelsinsmak, så tänkte jag glädja dem (fast jag hatar när de säger det till mig..) genom att göra DAGENS BLONDASTE TANKE smart? Jag vet... ;)
Måste bara hitta en bild först och sen be någon göra om den... Emma har säkert nån på lager!! ;)
-


www.pernillo.blogg.se
Hej mongobild

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en fråga.. VARFÖR KAN DU INTE SLUTA LÄGGA UPP DOM DÄR JÄÄÄVLA BILDERNA?! hahhaahhaha

2010-02-25 @ 20:50:38
Postat av: ebba

i like to torture people!

2010-02-25 @ 22:10:56
URL: http://ebbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0