Ramon in my <3

Fått mycket klagomål på vf jag tog bort Ramon, men ni måste inse att Pernilla för det första förtjänar bättre.
hon kan få någon mycket mer.... bad? Det är så hennes drömpojk ser ut iaf x) Har varit så jävla elak mot henne idag så det räckte, kan ni inte INSE DET INNAN NI klagar?! Ni förstår Pernillo vill mig bara bra för det mesta! och hon har alltid varit snäll *host* !!
Haha sen så kanske jag var lite lite lite nära på att bli avstängd från bloggen, men det var inte orsaken säger vi..... :P Hihi..
men nu måste jag bli klar med spanska så emma inte blir sur och jag får hela risens-gänget att oroa mig för, herå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi sörjer fortfarande ramon :'( </3

2010-02-02 @ 20:20:55
Postat av: Anonym

skulle behöva lite ramon just nu :'(

2010-02-03 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0