Intresting..

Sitter just nu och kollar på Apollo 13, VARFÖR måste allla dö i sanna historier? Så fort någon dör blir det intressant.... Har inte bloggat på ett tag men detta intressanta har jag upptäckt:
-
  • Hidato är det bästa som hänt sen sudoku, så jävla kul!
  • Hannas musiksmak är helt okej ibland
  • Eva (vet inte vad hon heter IRL) från Adam och Eva sittandes på en resturang när jag och Julia letade efter hennes styvmorsa
  • Sex and the City 2 var inte lika bra som jag trodde..
  • Min brorsa är jävligt generös som lånar ut pengar till en shoppinggalen 16-åring i Farsta Centrum..
  • Jag kommer inte på mer att skriva, nu ska jag deppa igenom filmen
  • Just det! Har fått en ny mobil, så är nu kontaktbar :D
EaseWhite.se

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

Min musiksmak är ALLTID bra!

Visst var 2an inte alls särskilt bra?!

Din nya mobil är stooooor! ;D



Puss på dej, vi måste picknicka snart! ;D

2010-07-31 @ 22:00:07
URL: http://changeofheart.blogg.se/
Postat av: Ebba

HAHA jaa! :D

2010-08-01 @ 00:57:03
URL: http://ebbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0