Än en gång PROV= inget bloggande

Usch hatar verkligen biologi, det är så himla onödigt och totalt ointressant... Det är sånna här lägen jag vill koppla på min masterbrain, men nej den vill verkligen inte aktiveras.. Skulle faktiskt vilja passa på att efterlysa en smart ginger, då kan jag gärna betala dig för att göra mitt prov (A) Så kan jag stanna hemma och göra idrottsuppgiften som ska in om några dar och jag är inte ens klar med första uppgiften -.- Det är i sånna här stunder man önskar att man gick i media med er femteklass matte och ingen biologi eller fysik.. Eller nej, jag tar tillbaka det. Jag vill inte leva på att leta mat i soptunnor resten av mitt liv ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0