It´s tuesday

Ja, helst ville jag göra nåt annat än att plugga idag, men man måste ju läsa klart svenskan och göra kemin.... Hej 200 sidor med världens finaste omslag.! säger jag bara... Men saken är att boken är bra varje gång man börjar läsa och så kommer ett ord som man inte fattar någonting av och då hänger jag inte med i resten av stycket.. Och sen kommer det ett nytt, och ett nytt och ett nytt.. En ordlista med ord som man använde för typ 1500 år sen kanske jag ska skaffa ?
Trodde det var ett berg när jag lånade den.. Höll på att garva ihjäl mig när jag och Emma upptäckte att det verkligen inte va det x) Undrar vad folk tror när man går runt med den här boken och dess omslag.... Och sen undrar jag också vad den där dumma blixten gör mitt i alltihopa..? Aja, dags att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0