Jag hade så tråkigt på planet att jag pluggade!

Kom fram till hotellet kl 4 på morgonen (svensk tid) och det är Kyotos finaste hotell?! När taxin stannade kom en liten kinesgubbe med röd hatt som öppnade dörren och tog våra väskor och tog hand om dem så de skulle vara på vårt rum. Man säger tack jättemycket, för de vill inte ha dricks. Inte ens han som står i hissen 24/7. Sen så checkade vi in och gick för att äta. Jag åt någon ... biffsak med stek lök, det var faktiskt gott..
Här landade vi och det är en ö som de byggde för att ha flygplatsen där. Dock sjunker den så de måste bygga upp den hela tiden.
Fick tyvärr inte med den lilla japanen..
Utsikt från fönstret, ni ska bara veta hur tätt alla bor här..
En sak som jag stör mig otroligt mycket på här är de varma papper/handukarna.. man måste alltid använda en sån innan man äter..
Är det såhär på alla hotell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0