It´s monday

Fint väder, men inte varmt? Vad är det här? EN SÖNDAG?! Aja, snart måste man plugga , men jag vill inte!! Vill inte ha prov snart och vill inte "diskutera" min kost på gympan..
Apropå det, så måste jag säga någonting som hände på bussen hem, det var skit weird... Två killar satt bredvid mig på ena sidan av bussen där barnvagnarna brukar stå. Den ena säger mysigt.. När jag ställer mig upp.. Och då undrar jag : Vad menar han med det? Luktar jag äckligt? Har jag en fläck någonstans? Är det någon bakom mig som är allmänt äcklig? Sedan när jag går av så kollar de på mig, så jag antar att det var om mig.. Nu vet jag! De kanske gjorde så för de är avundsjuk på att jag är ginger och inte dem! HA på er!
-
Se hur ginger jag är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sååååååååå ginger!

2010-05-26 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0