Jag vill inte bada i sommar.....

Vet redan att det finns hajar i Sverige, men nu vill jag verkligen inte bada i sommar.. Har alltid varit rädd för hajar och har en fobi mot dem.. Om jag t.ex. är och badar i Torvalla och jag ser en bild på en haj, blir jag rädd. Jag vet att det är löjligt, men det är kanske inte så bra att kolla på Hajen- filmen när man är 3-4 år. Jag är kanske rädd också för att när jag var liten och var i Norge, hade de fiskat upp en sillhaj som de sen ställde ut så man fick se.. Den var inte liten och den var väldigt kapabel till att döda en människa om den varit i vattnet. Sen var ju en unge tvungen att peta den i ögat.. EUU!!
Iaf så nu kommer sommarskräcken som nu finns i Sveriges västkust:
--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0