Jävla idiot (Söndagsångest)

Vem är du egentligen? När ska du öppna dina ögon för första gången och se att det är DU som ställer till allt bråk, det är DU som tar parti för en annan och det är DU som säger elaka saker.? Var det inte jag som betydde mest, sa du inte det? Jo, men vf skiter du i mig då och ignorerar mig och gör nästan allt för att sänka mig för att få lite uppmärksamhet? Du lovar saker, men sen när jag tar upp ämnet så är det ändrat utan att du ens sagt någonting innan. Sen när jag blir besviken på dig, blir du sur på mig?! Om jag skulle göra de saker du gjort mot mig, skulle du skitit i mig, lämnat mig, snackat skit om mig och försökt få alla emot mig. Kan inte lita på dig längre. Du har förstört mig, tack vare dig kan jag inte lita på någon längre. Jag hatar det nya dig ibland. Du har verkligen förändrats och jag är så himla trött på dig just nu. Kan inte släppa taget om dig, älskar dig för mycket, men snart så.. Vänta bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0