Hallå!

Höstlovskänsla på g! Har inte gjort så mycket idag: Gick ut med hunden med Elin och hennes hund som heter Sacke, som min brorsans flickvän från Japan, trodde han hette Sake (sprit från Japan haha). Vi gick ut i skogen och leran var nära att ta min skor haha den satt verkligen fast där i marken.. Sista gången jag går ut med rosa och vita skor i skogen... Men ett skogsbesök kan inte vara fulländat utan att ha mött två läskiga män i skogen! Sen sprang vi i en halvtimme. Jag är skitstolt över mig själv att jag inte stanna även fast vi sprang 3,9 km! Annars brukar jag inte ens orka springa 1 km utan att få håll... Lite tjockt så.. där...



Ikväll ska jag och några från klassen ha Sawmaraton, det ska bli spännande.. Förstår inte hur folk kan tycka att dem är läskiga, dem är mer äckliga..tror .. jag
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! Hare bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0