100 % säker

Jag är 100 % säker på att det är någon som håller till i en skog på vägen till busshållplatsen om kvällarna.. Inte okej! Mamma har sett en och jag med som stått där i mörkret... själv..... Tror ni inte att det låter som om någon går därinne i skogen när jag ska lämna Pernillo vid bussen för någon timma sen? Det värsta är att det hände när vi stod stilla och pratade... Sen hörde vi det tre gånger till.. Absolut inte, under några villkor OKEJ!
Mest random var det att en grävling kom och ställde sig mitt på gatan och stirrade på oss.. Sen sprang den iväg, tur...
Så om du som håller till i min skog läser det här (men det tror jag inte att du gör) så håll dig borta från mitt hood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0