17 år

Hej quornfärs och vitbär! Gissa vad det är för dag i dag? Jo, det är miin födelsedag, wiho! Alla har varit supergulliga på facebook och sagt grattis : ) Har mest fått pengar av päronen, så ser ingen mening med att visa vad jag fick i present :P Det är kompisars presenter som är bäst för dem vet ju vad du vill ha. Apropå det så är jag lite oroad inför torsdag... Hanna, Emma, Klara och Pernillo ville tydligen att jag skulle följa med dem någonstans eter skolan. Mer fick jag inte veta, det enda jag vet är att jag måste ha med mig pengar, dock får jag en ledtråd varje dag : )
BLÄÄ, det känns så meningslöst att fylla 17! 18 är bättre ! Men ändå så vill jag inte växa upp.. Tänk om man fick vara 12 för evigt, inga jobbiga läxor från skolan och inget ansvar. Man bara lekte och var glad även, kanske för att man hade 50 i IQ..


Såhär ser man ut idag, lite osminkad eller så. Skitmysig tröja som sticks från H&M. Tog fram stekarpoosen speciellt för er idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0