My weekend

Blev kidnappad av rumpnissar i helgen så kunde tyvärr inte blogga.. Men tur för er så kan jag berätta vad som jag hann göra i helgen nu ;)
Fredag- Lyckad tjejmiddag med japanskt tema. Emma, Hanna, Klara och Pernillo kom över och maten var faktiskt ätbar! Sedan drog alla hem till Emma där det var FF ;)
Lördag- Emma bjöd på jättegod frukost, sen drog jag och Emms drog in till stan. Jag hann klippa mig och sen drog vi iväg på en shoppingturné!
Så nu sitter man här på en söndag och har ångest som vanligt. Vaknade 14.00 imorse(?) HEJ SOMNA SENT! Shiet, måste va pigg imorn inför nationella i svenska! Kanske man ska äta skitmycket godis och få värsta ruset? Eller inte..
100;- Gina Tricot
80 ;- Lindex
Datan blev även ockuperad av Pernillo, Klara och mina strumpor:

Kommentarer
Postat av: Anonym

va du tvungen att ta den finaste av dom också!?

2010-10-25 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0