The weekend

Har inte bloggat så mycket i helgen som sagt, men i fredags drog det av till Skogskyrkogården för lite foton med Hannas schysta kamera ! Bilder kommer sen ;)
Jag hoppas bara inte att folket som var på begravning hörde oss när vi började asgarva i skogen.. Har dåligt samvete, men kan inte hjälpa att Emma och jag har dålig balans och ramlar.
Sen drog vi av till Klaras place för tjejmiddag! Maten var super även fast den var vegetarisk! Jag måste ha det dära receptet!
Igår var jag, Therese och Sandra i Farsta och shoppade loss : ) Bilder kommer också sen, jag måste vakna först.. Sen åkte vi till Lollo och mötte några av hennes kompisar och Mathias. Så.. så såg min helg ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0