Megainlägg

Inget bloggande under helgen, som ni kanske har märkt.. Men för att kompensera det tänker jag göra ett megainlägg!
Ok, det va kul i fredags men jag tänker inte gå in på vad som hände.. Kolla in dem länkande bloggarna till höger, haha..
Men i lördags! Ja, då begav sig Hanna, Klara, jag och Pernillo till chokladfestivalen! Det var stenkul, men för lite chokladfontäner och för mycket praliner tyvärr.. Vi var iaf inne skittidigt, redan vid 9.50 var vi framme vid Nordiska muséet! Det är ingen sovmorgon precis.. Så jag tänker kompensera (mitt favoritord) för det och sova till 11 imorn för vi har bara en lektion, wiho! Kommer ju förstås bli väckt vid 7 för att min familj ska sjunga för mig på min födelsedag som är imorn. Dem har övat hela året iaf, hoppas det här året är bättre än förra..
Idag har släkten kommit över för att fira moi, fick jättefina presenter som presentkort på Gina Tricot och H&M, smycken, skitbra mascara som jag måste pröva imorn, pengar och sånt. Det är supergulligt av mormor att varenda år ge mig en Hibiscus (det är en blomma för er oallmänbildade), det är definitivt min favorit blomma.


Hibiscus


Chokladfestivalen!


Perfekt födelsedagspresent till brorsans flickvän!


Åt även min första macaron (eller macaroon?), helt okej..


Kladdkaketävling, det var ren tortyr att stå och kolla när alla på scenen smakade!


Ingen kommentar


Choklad= Happy Pernillo

Kolla in Hannas blogg för mer bilder


Random bild från helgen, älskar min nya tröja från H&M!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men charmig bild ungjävel.

2010-10-18 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0