Herregud!!

Ser invalid ut på mitt skolfoto! Hur kunde ens fotografen skicka iväg det här fotot till kungsfoto!? Jag som älskat klassfoton hittils! Usch, får ångest! Dem här bilderna ska mormor eller farmor få, för dem blir sååå glad av att kolla på oss barnbarn. Men tänk om 80-90 år när jag död och barnbarnbarnen vill kolla på sin söta gammelmormor när hon var i deras ålder? Ser ut som ett mongo ju! Vilket arv jag lämnar ifrån mig liksom..
-
Var väldigt nära att klistra in det här för att bevisa , men icke sa nicke! Skippar nog det...

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

hur har du sett fotot? :O

2010-09-09 @ 22:23:07
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0