Om igår

Bestämde mig för att följa med Pernillo och Klara till Grönan för att lyssna på Hoffmaestro. Dagen började dåligt: Fullt i nya spårvagnen och någon snodde (eller Klara glömde stänga fickan, vi vet inte :P) hennes mobil och busskort efter vi åkt Extreme!
Sen när det bara var en haltimme kvar tills konserten och alla tre fick tag på bra platser, dock bakom en full och vääldigt ensam kines som försökte övertala mig och Pernillo att om vi inte såg någonting kunde vi sitta på hans axlar!? Ännu mer awkward vart det när han kom med förslaget om att han kunde sitta på våra axlar... NO WAY!!!
Helt plötsligt började konserten och folk började tränga ihop sig. Jag som höll min väska i famnen fick den rakt i magen och kunde inte andas typ.. När jag vände mig om för att försöka komma ut så var Pernillo redan borta.. Det gick verkligen inte att komma ut! Fick typ panik av allt folk som inte aktade på sig antingen för att de inte brydde sig eller för att det inte fanns någon plats! Måste bara tacka en tjej framför mig, hennes kompisgäng bildade en "ström" ut ur allt och jag tog tag i hennes hår.. HAHA vf?! Jag var väldigt desperat och var nära att få klaustofobi. Stackars henne, men hon brydde sig inte, haha.. Tror inte ens hon märkte..
När jag kommer ut ser jag inte Klara för att jag trodde hon hakade på bakom mig, men icke sa nicke! Ställer mig då på en bänk, letar, letar och letar, men ingen Klara! Försöker ringa, men nätet var upptaget p.g.a. alla som ringde.. Fick tillslut tag på Pernillo och det tog henne 20 min att korsa en liten gata från Extreme till kiosken vid Fritt Fall.. Där försker vi leta efter Klara, vi hittade henne kanske en timme efter. Tyckte så synd om henne när jag fick höra vad som hänt! Precis efter jag letat mig ut ur folkmassan, hade hon ramlat och folk hade gått på henne och någon ramlade t.o.m. på henne också! Men som tur så kom hennes "gud" haha , en vältränad, skitsnygg kille och räddade henne från ingenstans!

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA xD xD

2010-09-12 @ 18:41:26
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0