Tårtkalas

Kanske dags för att blogga, hehe? Iaf så sitter jag här och chattar med Sandra Pandra den underbara på fb :D Snart ska jag dra till tårtkalas hos min syrra som fyllde år igår. Jag har värsta presenten asså!
Igår kom Josefin och Elin över och vi svullade pizza och kollade på skräckfilm. Först Psalm 21, som inte var så läskig för det var ljust ute när vi kollade och vi bröt mitt i filmen för den va så tråkig x) När jag kollade på den första gången var den ju skitläskig! Det kanske hade med att göra med att det var kolsvart ute och vi var  i stallet, mitt ute i ingenstans. Nästa film var The Haunting in Conneticut, den var läskig! Tydligen skulle det vara en sann historia....... Tror jag inte på.. -.- Sen TILLSLUT var det dags för Anastasia! Älskade älskade älskade den som liten! Den va ju skitbra ofc, men ibland va ju den lite läskig, hur fan klarade man av att kolla på den som liten?!
Nej, nu ska jag "plugga" lite biologi 
PEACE!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0