10/8-11

Tjoo! Sitter i bilen påväg hemåt och direkt efter det, mot stallet! Vill bara berätta en liten rolig grej som inträffade när jag var i en liten affär som låg i Skåne. Den ägs av en gammal gullig tant och hon blir så glad av alla som kommer in i hennes lilla affär så de får presenter! Ja, ni läste rätt, man får presenter för att shoppa eller kolla i hennes affär! Och då undrar jag varför det inte är så i alla affärer.. Tänk er att gå in i H&M och sen få en tröja eller nåt som tack för att du shoppar i deras trevliga butik! Låter inte helt fel i mina öron! Nej, nu ska jag fortsätta kolla på sätets svarta baksida framför mig som jag gjort de senaste tre timmarna... Ha en fortsatt trevlig onsdag (det är väl onsdag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0