Hej mina små älsklingar!

Ni kanske är och hänger på Ung08, men jag ville bara berätta att jag har inte hunnit blogga. Det har varit ridning och sen igår-plugga (OMG VAD DET ÄR TRÅKIGT!!!) Klarade bara 5 min, sen somnade/däckade framför tv:en..
Aja, det är många inköp som gjorts, gör nog ett inlägg med en bildbomb med även bilder från Skåne och sånt sen!
Min hurtighet har sänkts efter sommaren, ville bara berätta det! SÅ nu jävlar! Jag ska dra igång igen och det ska bli hårdare än någonsin, jag ska bli värsta BIFFEN! FATCAMP here I come!
-
Sen vill jag också bara meddela att jag har kommit på värsta bra presenten till sina föräldrar! På extrafilm.com kan man göra fotoböcker, kalendrar, tavlor, muggar, allt man kan göra med bilden! Mina föräldar var nyss i Rhodos (utan mig) på bröllopsresa, och vad finns det inte för bättre idé än att göra en fotobok åt dem?! Jag är stolt över mig själv! Så nu slipper pappa att få en slips i födelsedagspresent hehe..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0