Klagoinlägg

Måste ta upp en sak jag stör mig på: Hur en del tjejer tror det är okej att va superbitchiga mot tjejer de inte känner. Exempel som hände för några dagar sen: Jag och en kompis är på spinning och en tjej bredvid oss kommer rusande till min kompis cykel för hon glömt sin vattenflaska. Vid min cykel ligger både en vattenflaska och en stor chockrosa plånbok, så jag antar att personen innan mig glömt sina saker, precis som tjejen innan min kompis. Jag frågar min kompis. Det enda rätta att göra är att gå till receptionen med det, så det gör jag. När kommer tillbaka, kommer en tjej fram och säger med assur ton: VART är min plånbok? Svarar såklart att den är i receptionen. Hon langar värsta blicken och försvinner. Varsågod, tänker man tyst för sig själv. Efter en timmes smärta/ spinning och är jättetrött, kommer hon tjejen fram igen och säger med ett stoneface: Förlåt att jag kunde låtit lite otrevlig innan, men jag var så stressad. Jag ler mot henne och säger att allt är ok. Hon står fortfarande där med ett stoneface och bara kollar på mig med uppspärrade ögon och sen går. VEM VAR HON?
Sen finns det såklart supersnälla tjejer, t.ex. de man möter inne på tjejtoan på krogen. De langar komplimanger och småprata lite, SÅ ska tjejer vara mot varandra!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0