Tjockisfasoner

Jullovet närmar sig, dock stiger temperaturen wtf? Iaf så var jag nyss i stallet och skulle rida, men hände en sak med Nanda så det gick inte :( Så det var jättetråkigt, men vad kan man göra?
Idag på idrotten fick man välja mellan att äta/dricka en burk cola, 7 rutor choklad, en banan eller ett äpple och sen träna bort det. Gissa 3 gånger vad jag tog... Ofc Chokladen <3 Det enda saken jag såg framför mig var gratis choklad, kan det bli bättre? Egentligen funderade jag på att ta bananen och va duktig, men nej Hanna ska dra ner mig i sockerberoendeträsket :( Ok, jag tror aldrig choklad smakat så gott som då, speciellt när man åt upp både Hannas bitar och chokladrester. Om vi säger att jag skulle springa 12 km/h på ett löpband i 25 min (som jag gjorde), skulle jag egentligen ha sprungit 1, 5 timmar.. NO WAY att jag hade gjort det! Några tjockisfasoner får det allt va kvar...
-
BUSTED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0