Kakkvinnan

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bli den där hurtiga tjejen istället för som jag nu ses : svullarn.. Har t.om. fått ett fint smeknamn av en ittare (italienare), kakkvinnan, kan det bli charmigare?!
Nej, jag har försökt förut och då skulle min kompis sluta röka och jag skulle sluta äta så mycket godis.. Gissa vem som "glömde bort" att vi hade ett löfte först...
Skulle fan kunna försöka igen, för på sportlovet är det gratis att gå på Friskis och Svettis! :D Då ska jag bli hurtig ta mig fan! MEn jag vill inte göra det ensam, finns det inga stödgrupper för detta? Typ AA, fast Anonyma Ätare! Då skulle jag få säga hej maria, hej eva, hej vad du nu heter hur mycket som helst! Wiiie!!
(Hoppas ni fattar att jag drev lite här på slutet..)
-
Såhär går man klädd på F&S, bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0