20/7-10

Efter jobbet ringde jag Emma och vi planerade att gå och bada, men så fort jag la mig i soffan, höll jag på att somna så det blev inget i det fina vädret! Sen somnade jag och vaknade upp och kom på att jag skulle till stallet... HEHE.. Och det var tur att skynda mig för Nanda var skitduktig idag när jag red, synd att jag inte har några bilder :/ Men vi hoppade och Malin hjälpte mig. Eftersom Nanda inte hoppat sen i somras, så hoppa vi inte så högt eller länge, men kul va det och pigg va hon också! Hon va jätteduktig, skitstolt blir man : )
Så nu sitter jag här och kollr på den engelska Wallander, den är inte lika bra som den svenska! Typ den end filmen som skulle va bättre på svenska än engelska x) God natt! Ebba måste sova!
-
Gud vad jag får den här i huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0